Seattle – Nadnárodní společnosti se zavázaly, že v příštích třech letech poskytnou práci a školení tisícům uprchlíků, píše server Euronews.
Přední značky včetně firem jakou jsou například Adidas, Accenture, Amazon, Hilton, PepsiCo a Starbucks se zavázaly přímo zaměstnat více než 13 000 uprchlíků a vyškolit více než 86 000 osob.
Čtěte také: Apokalyptický New York? Sezení u táboráku je horší, říká odborník na kvalitu ovzduší
Tento ambiciózní závazek celkem 41 společností byl oznámen v předvečer Světového dne uprchlíků na evropském podnikatelském summitu Tent. Podle sítě spojující soukromý a veřejný sektor a současně pořadatele summitu Tent Partnership for Refugees představuje tento slib „nejvýznamnější soubor podnikatelských závazků učiněných na podporu ekonomické integrace uprchlíků“.
Amazon zaměstná nejméně 5 000 uprchlíků a společnosti jako Accenture, Indeed a Microsoft vyškolí přibližně 40 000 uprchlíků. ManpowerGroup a Randstad – jedny z největších personálních agentur na světě – patří mezi další firmy, které se rovněž garantovaly zprostředkovat zaměstnání přibližně 152 000 uprchlíků.
Autor: hedr
Přečetli jste si krátkou zprávu. Kromě těch Voxpot nabízí každý den propracované reportáže i analýzy. Chcete vědět víc? Pojďte sem.
[other_banner_1]